CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 23, 2008

Shopping Tym!!!

Laz sunday me & Qalila went out to city...Im not planning to go anywhere that day because I'm so tired lps shooting n I need rest..and also..I need to do my assignments which both due on monday and I've exam..But then I changed my mind..as long as blik awl..hehe..

D city I met my fren Nish and we went out for drinks..Qalila biasa mncri jeans...sambil2 atu kmi mnunggu drg Malul..before that I need to buy new dress because da one yg I used is too sexy..haha...menjolok mata...konon jln pkai bju catu na jmpa Bruneian..maklum..its getting hot dah d Perth..so I buy new one and straight away change my cloth..hehe..

we have lunch d Shimizu..like balik2 dh mkn sushi ani...ahaha..p pasal c Malul kmi mkn lgi sushi..Dsni la kisah cinta bermula..ahaha..c Malul kmi tinggl kan with c Qalila..pasal drg betebiat mkn..ngalih kmi mnunggu..kami ani Aku, Firdaus and Asri...Kmi jln2 smbil gmbr2...trutama nya c Fir la..urg bru la kata kan..hahaha..iski ya bgambar..aku tumpang skaki ja..like kn 30mins kmi jln2 n bgmbr, tyms for us jmpa drg c Malul smula..haha..cali la c Malul n Lila ani..malu2...nah kna mbil gmbr drg..mesra~~ (to Malul n Lila..jgn mare~~~)


Den we all went to Harbour Town..I promise to myself not to buy sumting..save budget..let Lila do her shopping..TAPI..ahaha...aku yg tlabih shopping..$100 blnja ku for 2 sports pants and 4 baju..



PERTH CITY..

LONDON COURT..






c fir...hyper bnr..


1 comments:

Leenoh said...

Saya lihat gambar di dalam blog anda sangat cantik dan menarik, memberi ilham pada saya. insya Allah akan lawati lagi.
Lawatilah blog saya dan tolong beri prosa pada salah satu puisi. ringkas pun ok.

leewantam.blogspot.com

Wassalam.